شرایط و قوانین
شرایط و قوانین ذیل بعنوان قراردادی دائم و همیشگی مابین آکادمی ایرایکاپ و شخص دوم یعنی خریدار خدمات ایرایکاپ که اطلاعات خود را در این برگه ثبت می نمایید استدلال خواهد شد.
شخص اول یعنی آکادمی ایرایکاپ و شخص دوم یعنی خریدار خدمات با تایید این شرایط و قوانین از این پس ملزم به رعایت تمام بندهای توافق نامه نامبرده خواهند بود.
تعهدات آکادمی ایرایکاپ
1- شما در زمان خرید خدماتی که به واسطه آن اقدام به امضا، تایید و پذیرش قوانین نموده اید، صرفا خدمات نام برده در اطلاعات محصولی هر خدمات را در توضیحات همان محصول دریافت خواهید نمود و آکادمی ایرایکاپ موظف است تمام خدمات را بدون کم و کاستی طبق توضیحات به شما تحویل نماید.
2- آکادمی ایرایکاپ اعلام مینماید نرم افزار و خدمات ارائه شده از طرق قانونی تحصیل گردیده و استفاده از آن فاقد موانع قانونی است.
3- خدمات و محصول خریداری شده پس از پرداخت و تکمیل اطلاعات لازم توسط خریدار طی 10روز کاری در تحویل خریدار میگردد.
4- آکادمی ایرایکاپ متعهد میگردد کلیه اطلاعات کاربران و خریداران را محرمانه تلقی تنوده و از آنها محافظت کرده و هرگز آن ها را مگر در موارد قانونی و درخواست مراجع قانونی و قضایی، در اختیار شخص ثالث قرار نداده و از آن ها سوء استفاده نکند.
5- زمان پشتیبانی از هر محصول یا خدمات در بخش توضیحات محصول درج شده و آکادمی ایرایکاپ موظف است در زمان ذکر شده تعهدات خود بابت پشتیبانی از خدمات و محصول خریداری شده را به بهترین نحو ممکن اجرا نماید.
6- آکادمی ایرایکاپ و نمایندگان و پشتیبانان آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال بارگذاری اطلاعات و تبلیغات برای خریدار را ندارند و تمام این موارد به عهدا خریدار می باشد.
7- آکادمی ایرایکاپ موظف است تمام آموزش های مربوط به خرمات و محصول فروخته شده را طبق توضیحات در هر محصول به صورت کامل در اختیار خریدار بگذارد.
8- آکادمی ایرایکاپ تت هیچ شرایطی اجازه واگذاری امتیاز محصول یا خدمات خریداری شده را به دیگری ندارد.
9- در صورتی که در توضیحات محصول بک آپ گیری و تهیه نسخه پشتیبان وجود داشته باشد، آکادمی ایرایکاپ موظف است نسخه های پشتیبان را به صورت منظم ارائه نموده و از آن مراقبت کند، لازم به ذکر است همیشه آخرین نسخه پشتیبان، تنها نسخه ملاک و مدنظر خواهد بود و نسخه های پیش از آن هرگز در دسترس و قابل ارائه نیستند.
9- در صورتی که در توضیحات محصول بک آپ گیری و تهیه نسخه پشتیبان وجود داشته باشد، آکادمی ایرایکاپ موظف است نسخه های پشتیبان را به صورت منظم ارائه نموده و از آن مراقبت کند، لازم به ذکر است همیشه آخرین نسخه پشتیبان، تنها نسخه ملاک و مدنظر خواهد بود و نسخه های پیش از آن هرگز در دسترس و قابل ارائه نیستند.
10- آکادمی ایرایکاپ متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات ميزباني وب را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر از بین این مجموعه ها، در اسرع وقت طبق قراداد به وي ارائه نمايد. در صورت بروز مشکل جهت ارائه خدمت میزبانی، آکادمی ایرایکاپ ملزم است در اسرع وقت موضوع را به کاربر اطلاع رسانی و هزینه واریز شده را عودت و سفارش را لغو نماید.
با توجه به اینکه خدمات میزبانی وب به صورت دوره زمانی مشخص ارائه می گردد و کیفیت خدمات ارایه شده در این حوزه می تواند تحت تاثیر عوامل بسیاری باشد که می تواند خارج از حوزه کنترل آکادمی ایرایکاپ باشد؛ بنابراین جبران خسارت از سمت آکادمی ایرایکاپ تنها در صورتی قابل انجام می باشد که مشکل پیش آمده به صورت مشخص و مستند مربوط به عملکرد آکادمی ایرایکاپ باشد بطوریکه این موضوع، مورد تایید کارشناسان ایرایکاپ قرار گیرد. در این صورت آکادمی ایرایکاپ متعهد می گردد حداکثر تا 2 برابر زمان عدم ارائه خدمات بر اثر مشکل بوجود آمده و خارج از تعهد آپتایم این شرکت می باشد را به عنوان جبران خسارت، به خدمات ارائه شده فعلی اضافه نماید. به عنوان نمونه عواملی مانند زیر شامل جبران خسارت نمی گردند:
- هرگونه مورد مرتبط با تحریم
- هرگونه عملیات پلیس جمهوری اسلامی ایران و یا پلیس بین الملل و یا دستورات قضایی یا فیلترینگ
- هرگونه حوادث طبیعی که منجر به از بین رفتن داده ها یا عدم دسترسی به سرور گردد. مانند زلزله، سیل، طوفان، رعد و برق و…
- هرگونه خطا یا حادثه که در دیتاسنتر به دلیل مشکلات مربوط به دیتاسنتر صورت پذیرد.
- هرگونه مشکل عدم دسترسی به اینترنت یا قطعی اینترنت
- هرگونه قطعی ارائه خدمات میزبانی وب که قبلا توسط آکادمی ایرایکاپ اطلاع رسانی شده است
- هرگونه قطعی ارائه خدمات میزبانی وب که در محدوده یک درصد احتمال قطعی خدمات (آپتایم سرویس)
- هرگونه قطعی ناشی از تنظیمات انجام شده توسط کاربر و الگوریتم برنامه مورد استفاده کاربر باشد
11- با توجه به اینکه خدمات ثبت/انتقال/ تمدید دامنه نیازمند تعامل و پیگیری مستمر مالک دامنه می باشد، بدیهی است آکادمی ایرایکاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم پیگیری مستمر مالکین دامنه در دریافت خدمات مدنظر خود، نمی پذیرد و هیچ تعهد و مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. عوامل زیر نیز خارج از کنترل آکادمی ایرایکاپ بوده و ایرایکاپ در خصوص این موارد مربوط به خدمات ارائه شده دامنه تعهدی نخواهد داشت:
- هرگونه مورد مرتبط با تحریم
- هرگونه عملیات پلیس جمهوری اسلامی ایران و یا پلیس بین الملل و یا دستورات قضایی یا فیلترینگ
12- آکادمی ایرایکاپ تلاش می نماید که کیفیت و سرعت پاسخ دهی را افزایش داده تا در زمان بروز مشکلات یا بروز سوالات کاربران، در کنار ایشان باشد.
تعیین ساعت زمانی و کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی و نحوه آن به عهده و به اختیار ایرایکاپ می باشد. در صورتی که به هر نحوی کاربری اقدام به توهین یا فحاشی به عوامل پشتیبانی ایرایکاپ نماید، ضمن اینکه ارائه خدمات پشتیبانی ایرایکاپ به صورت دائم به اینگونه کاربران قطع خواهد شد، ایرایکاپ مختار است که در صورت نیاز از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نماید.
13- آکادمی ایرایکاپ تلاش می نماید که کیفیت و سرعت پاسخ دهی را افزایش داده تا در زمان بروز مشکلات یا بروز سوالات کاربران، در کنار ایشان باشد.
تعیین ساعت زمانی و کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی و نحوه آن به عهده و به اختیار ایرایکاپ می باشد. در صورتی که به هر نحوی کاربری اقدام به توهین یا فحاشی به عوامل پشتیبانی ایرایکاپ نماید، ضمن اینکه ارائه خدمات پشتیبانی ایرایکاپ به صورت دائم به اینگونه کاربران قطع خواهد شد، ایرایکاپ مختار است که در صورت نیاز از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نماید.
14- جفظ امنیت خذمات ایرایکاپ بر عهده واحد پشتیبانی ایرایکاپ می باشد، اما نت افراز هیچگونه مسئولتی در خصوص هک شدن یا افشا شدن اطلاعات شخصی کاربران در اثر عدم توجه کاربران به نکات امنیتی و انتخاب رمز عبور مناسب جهت دسترسی و استفاده از اکانت ها و پنل های ارائه شده اطلاعات از جمله، پنل کاربری، پنل هاست و اکانت های ایمیل ندارد.
به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه ایرایکاپ تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. ایرایکاپ هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد.
15- پشتیبانی تمام محصولان، خدمات و نرم افزار های خریداری شد از سایت های آکادمی ایرایکاپ بر عهده تیم پشتیبانی ایرایکاپ میباشد، لذا در صورت عدم انجام خدمات و پشتیبانی توسط تیم پشتیبانی و فنی ایرایکاپ یا وجود موانع قانونی، آکادمی ایرایکاپ موظف است تمام اطلاعات و فایل ها و زیرساخت ها را به صورت رایگان تحویل خریدار بدهد تا پشتیبانی آن ها را به شخص ثالثی بسپارد.
تعهدات کاربران و خریداران
1- کاربر و خریدار موظف است در تمام روند استفاده از خدمات و محصول یا نرم افزار تابع قوانین جاری کشور و بین المللی باشد و هرگونه عملیات مغایر با قوانین کشور و بین المللی بر عهده خود اوست.
2- چنانچه که محصول و یا خدمات خریداری شده دارای پشتیبانی با انقضا و تاریخ محدود باشند، لذا پس از آن طبق قوانین آکادمی باید هزینه شارژ ماهیانه پشتیبانی طبق لیست قیمت درج شده در وب سایت رسمی ایرایکاپ را پرداخت نمایند، در غیر این صورت دسترسی به پنل مدیریت محصول، خدمات یا نرم افزار محدود شده و کاربر حق هرگونه مطالبه منافع را اط خود سلب مینماید و پس از 3 ماه تمام اطلاعات بارگذاری شده روی آن برای همیشه حذف و از دسترس خارج خواهد شد، لازم به ذکر است تمام ماه هایی که هیچ هزینه ای برای شارژ بخش پشتیبانی پرداخت نشده باشد، در پنل کاربری ایشان بعنوان بدهی ثبت و حق دریافت و مطالبه آن برای آکادمی ایرایکاپ محفوظ میباشد و ایرایکاپ اجازه دارد تا تسویه کامل دسترسی به پنل مدیریت آن خدمات را محدود نماید.
3- در صورت عدم شارژ و پس از از دسترس خارج شدن خدمات، بازگردانی و راه اندازی خدمات مورد نظر، کلزم پزداخت هزینه مجدد و همچنین تسویه کامل وجوه معوقه خواهد بود.
4- صحت اطلاعات ثبت شده اعم از حقیقی و حقوقی بر عهده کاربر بوده و در صورت مغایرت دسترسی به خدمات از دسترس خارج شده و حل این موضوع به کمیته حقوقی و بازرسی ایرایکاپ سپرده خواهد شد و تمام عواقب آن بر عهده کار بر است.
4- صحت اطلاعات ثبت شده اعم از حقیقی و حقوقی بر عهده کاربر بوده و در صورت مغایرت دسترسی به خدمات از دسترس خارج شده و حل این موضوع به کمیته حقوقی و بازرسی ایرایکاپ سپرده خواهد شد و تمام عواقب آن بر عهده کار بر است.
5- خریدار متعهد میگردد، در صورت تایید و پرداخت وجه، وجه مذکور تحت هیچ شرایط قابل عودت نیست و همچنین محصول یا خدمات و نرم افزار قابل واگذاری نمیباشد.
6-درصورت سپردن نرم افزار به افراد غیر مسئول و غیر متخصص، عواقب آن بعهده خریدار و کاربر میباشد، همچنین چانپه این اقدام باعث ایجاد هزینه برای آکادمی ایرایکاپ گردد، جبران تمام خسارت آن نیز به عهده ایشان بوده و آکادمی ایرایکاپ میتواند تمام هزینه ها و خسارت ها را از ایشان طلب نمابد.
7- خریدار و کارنان آن لازم است قبل از هر اقدامی ابتدا آموزش های موجود را دیده و درک کاملی از نحوه کار با آن خدمات یا محصول بدست آورند.
8- خریدار متعهد میگردد در تمام مراحل کار، همکاری لازم را با آکادمی ایرایکاپ و همچنین نمایندگان و همکاران ایرایکاپ، داشته باشد.
9- مسئولیت هرگونه کپی برداری یا سوء استفاده از اطلاعات و یا داده های موجود در محصول، خدمات و نرم افزار بر عهده خریدار می باشد.
10- با توجه به وجود پشتیبانی ایرایکاپ، لذا تمام مشکلات در محصول، خدمات و نرم افزار باید توسط تیم فنی ایرایکاپ برطرف گردد، در عیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خریدار و کاربر میباشد. لازم به ذکر است درصورتی که خدمات پشتیبانی توسط تیم فنی ایرایکاپ بدون ایراد برقرار است و کاربر و خریدار میخواهد این روند متوقف گردد، لذا دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت های محصول، خدمات و نرم افزار برای کاربر یا خریدار ملزم پرداخت هزینه به آکادمی ایرایکاپ می باشد که این هزینه در زمان درخواست از طرف تیم فنی اعلام میگردد.
11- کاربر متعهد میگردد جداقل تجهبزات لازم اعلام شده توسط آکادمی ایرایکاپ را برای استفاده از محصول، خدمات و نرم افزار را فراهم نماید.
12- کاربر و خریدار متعهد میگردد در صورت تغییر اطلاعات هویتی و ازتباطی، این تغییرات را از طریق پشتیبانی آکادمی ایرایکاپ اطلاع رسانی کرده و پیگیری نماید تا در پروفایل کاربری ویرایش و تغییر یابد، در غیر این صورت عواقب آن بر عهده خود ایشان خواهد بود.
13- کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر کاربران ایرایکاپ احترام بگذارند. ایرایکاپ حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
ارائه هر گونه خدمات توسط آکادمی ایرایکاپ منوط بر رعایت ادب و احترام – در تیکت، ایمیل، مکالمات تلفنی و حضوری و … – از سمت کاربران محترم می باشد، این بدان معنی است که در صورت مشاهده بکارگیری هر گونه الفاظ غیر محترمانه شامل تهدید، توهین و فحاشی از سمت کاربران، شرکت نت افراز مجاز است به صورت یکطرفه همکاری خود را با کاربر مربوطه قطع نماید و سرویس های کاربر را بدون اطلاع قبلی غیر فعال نماید. لازم به ذکر است که مرجع تشخیص موارد ذکر شده آکادمی ایرایکاپ می باشد و بدیهیست که در صورت تداوم بی احترامی از سمت کاربر، حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی برای آکادمی ایرایکاپ محفوظ می باشد.
14- قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.